• ვარდო

წესები და პირობები

სარჩევი

წესები და პირობები

აღნიშნული წესები და პირობები (შემდგომში “პირობები”) არეგულირებს ვარდოს დალაგება-დასუფთავების სერვისების მიწოდების ძირითად პრინციპებს (შემდგომში “ვარდო”) მისი დამკვეთებისთვის. „ვარდოს“ მომსახურების მოთხოვნით დამკვეთი თანახმაა, ვებსაიტზე (www.vardocleaner.ge) გამოქვეყნებულ წინამდებარე წესებსა და პირობებზე:
სერვისის აღწერა
  • ვარდო გთავაზობთ პროფესიონალურ დალაგება-დასუფთავების მომსახურებას საცხოვრებელი, სხვა არასაცხოვრებელი და კომერციული ფართებისთვის.
  • გასაწევი მომსახურების თაობაზე შეთანხმება დგება ერთი მხრივ „ვარდოსა“ და მეორე მხრივ დამკვეთს შორის დასუფთავების ტიპის, მისი სიხშირისა და ნებისმიერი კონკრეტული მოთხოვნების შესახებ.
ვარდო ორიენტირებულია დამკვეთისთვის მაქსიმალურად მაღალი ხარისხის სერვისის მიწოდებასა და მის კმაყოფილებაზე.
მოთხოვნა და გაუქმება
  • დამკვეთი „ვარდოს“ მომსახურების მიღების შესახებ მოთხოვნას აფიქსირებს „ვარდოს“ მიერ შეთავაზებული ნებისმიერი საკომუნიკაციო არხის საშუალებით, რაც მოიცავს, თუმცა შესაძლოა არ შემოიფარგლებოდეს: სატელეფონო ნომრებს, იმეილს, ვებსაიტზე განთავსებულ ე.წ „ლაივ ჩატსა“ და შეკვეთის გაფორმების ელექტრონულ ფორმას.
  • ინფორმაცია გაუქმების ან მომსახურების მიღების გადავადების მოთხოვნის შესახებ უნდა ეცნობოს „ვარდოს“ დაგეგმილ შეხვედრამდე მინიმუმ 12 საათით ადრე, დამკვეთისთვის ხელსაყრელი, „ვარდოს“ მიერ შეთავაზებული, ზემოთ აღნიშნული ნებისმიერი საკომუნიკაციო არხის საშუალებით.
მომსახურების საფასური და ანგარიშსწორების საშუალებები
  • „ვარდოს“ წარმომადგენლის მიერ, მომსახურების ფასები დამკვეთისთვის ცნობილი ხდება შეკვეთის გაფორმებისას, კალკულაციისთანავე.
  • შეკვეთის გაფორმებისას შეთანხმება დგება ერთი მხრივ „ვარდოსა“ და მეორე მხრივ დამკვეთს შორის გადახდის მისაღები პირობებისა და მეთოდების შესახებ.
ხარვეზის შესახებ შეტყობინება
  • დამკვეთს, მომსახურების მიღებისა და ჩაბარების შემდეგ, მომდევნო 12 საათის განმავლობაში, აქვს საშუალება მიღებულ სერვისში აღმოჩენილი ხარვეზის შემთხვევაში, აღნიშნულის შესახებ აცნობოს „ვარდოს“, მისი შემდგომი განხილვისა და აღნიშნულის თაობაზე, მხარეთა შემდგომი შეთანხმების საფუძველზე – რეაგირებისთვის.
  • გაწეულ მომსახურებაში წუნდებული ნაწილი, დასაბუთების მიზნით, დამკვეთის მიერ აღბეჭდილ უნდა იქნას ფოტო ან/და ვიდეო მტკიცებულების საშუალებით, რომლის მიწოდებაც შესაძლოა მოხდეს „ვარდოს“ მიერ დამკვეთისთვის შეთავაზებული ნებისმიერი ოფიციალური საკომუნიკაციო არხის საშუალებით (მაგ. ელექტრონული ფოსტით, სოციალური ქსელებით, ვებსაიტზე განთავსებული ლაივ-ჩატით“ და სხვა.)
  • „ვარდო“, ობიექტური მიზეზების გათვალისწინებით, იხსნის პასუხისმგებლობას მომსახურების მიღებიდან მომდევნო 12 საათის გასვლის შემდგომ, სერვისში აღმოჩენილ ხარვეზებზე.
დამკვეთის პასუხისმგებლობა
  • დამკვეთი პასუხისმგებელია შეკვეთის გაფორმებისას „ვარდოს“ მიაწოდოს სრული, ზუსტი და ამომწურავი ინფორმაცია ტერიტორიის, პეტრიმეტრის ან/და დასალაგებელი ნებისმიერი სივრცის შესახებ.
  • დამკვეთი პასუხისმგებელია უზრუნველყოს „ვარდოს“ დეტალური ინფორმირება, როგორც გასაწევი სერვისის ფარგლებში მისი საჭიროებების, ასევე სხვა ნებისმიერი წინასწარ გასათვალისწინებელი დეტალის შესახებ, რაც სამუშაო პროცესში „ვარდოს“ წარმომადგენლის/ების მხრიდან მხედველობაში უნდა იქნას მიღებული.
  • დამკვეთი პასუხისმგებელია უზრუნველყოს „ვარდოს“ დეტალური ინფორმირება, ადგილზე არსებული პოტენციური საფრთხეების შესახებაც (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).
წესების და პირობების ცვლილების შესახებ
  • “ვარდო” იტოვებს უფლებას ნებისმიერ დროს, საჭიროებისამებრ შეცვალოს, დაარედაქტიროს ან/და ახლიდან განსაზღვროს მომსახურების გაწევისა და მიღების წესები და პირობები.
  • „ვარდო“ უზრუნველყოფს მის ოფიციალურ ვებსაიტზე (vardocleaner.ge) მოქმედი წესებისა და პირობების შესახებ დოკუმენტზე მუდმივ ხელმისაწვდომობას.
მოქმედი კანონმდებლობა
  • ნებისმიერი დავა მხარეთა შორის წყდება შეთანხმების საფუძველზე, ასეთის მიუღწევლობის შემთხვევაში კი – საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
დალაგების სერვისის გამოძახება - vardocleaner.ge stamp

კითხვების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით